Not ready actually.
| 0 comments


Hye, assalamualaikum. :)
Lama dh tak update. Jarang gile-2. Ek? Haha. Okay. Topik harini adalah Skola/Barang Skola. Kita start dulu dgn brang skola. Aku baru beli baju je >< beg ape semua tak beli lagi. Haritu ade gi Ipoh shopping-2 skjb. Tgk ade offer beg skola. Beg skola zaman sekarang makin lama makin NIPIS. Knp? Company jenama beg takde modal nk beli kain untk buat beg ke? Takkan depa taktau kot yg buku teks zaman sekarang ni semuanya tebal-2.Haihhh. Acane nak jmpe beg yg sesuai~ 
Secondly psal sekolah. Aku tahu ramai yang tak ready. Aku pun sama -_- haha. Haihhhh. 10 days more babe!! Memang rasa kejab je cuti ni ~_~ And yang paling tak sangka. Aku dah nak naik form 2. Aishhhh tak rasa mcm form 2 pn sbb aku ni pendek je. Haha. Arghhh sudah-2. Stop complaining. Sampai sini je xD 
Bye.

I love all my friends !
"More ? Click at the left side."