New year 2015
| 0 comments


 It's a new year, and I'm now unofficial 15 y/o. Ouh, to young kan? HAHA. Kisah pulak kita. Btw, tengok gambar kita belah kanan ni.. haha susah sangat cari, akhirnya terjumpa di kedai buku POPULAR . Serious tak kisah pasal harga sebab dah minat kat TAYLOR SWIFT!!!!
 Anyway, tahun ni.. of course PT3 akan ku duduki tahuni 2015 ini. Siapa tak takut? Siapa yang taknak result elok? Tahun ni I was like must go to tuition. Nak capai angan-angan menjadi steward ah katakan. Hm, risau habis. Tapi insyaallah I can do this dengan usaha aku dan pertolongan daripada Allah insyaallah. Di mana ada kemahuan, di situ ada jalan. Tapi kena pilih jalan yang benar, bukan yang sesat. Yang mana faham tu bagus, yang tak faham pergi tanya kawan-kawan apa yang aku cuba sampaikan sebenarnya.

 And for this year goals, hmmmmmmmm... nak iphone. WAHAHAHAHHAH tah pape la. Tapi cita-cita tak pernah nak berubah sejak darjah 4. Second goal is, nak 3A ke atas for PT3. Haaaa tiga A pun jadi lah. Aku target A, BM/BI/MATH . Insyaallah la Math tu boleh dapat A. Third goal is, hmm tahh le.. Malas nak bagitahu semuaaa nya. Kang kata aku ni macam-macam pulak. Eh, kisah pulak aku?

 Isnin, school's going to start. Tak tahu lah masuk kelas apa. Sama ada kelas Rajin ataupun Cemerlang. I get stressed when I'm thinking about kelas yang aku akan masuk nanti. Aku tak tahu kenapa aku gelisah menyampah semua.. haha tapi siapa faham , kan? Em barang sekolah, complete.. cuma tak tulis nama lagi kat buku tulis semua tu. Buku teks je yang sempat. BERCAKAP PASAL BEG SEKOLAH, terasa kecil pulak beg tahun ni.. entah muat ke tak buku masuk dalam beg tu, aku pun taktau hahahahhaa. You guys make sure beli beg yang boleh muat buku -.- kang tak pasal-pasal pakai beg tahun lepas, aku ni pun... lantak je lah. Tak muat aku sumbat je. Hahaha..

Sampai sini jelah kami nak bercerita, sorry sebab dah lama sangat tak update blog ni. Lagipun charger laptop jahanam di buatnya haritu. Tu yang kena tunggu sebulan pasal nak tunggu charger tu sampai. Harini baru dapat. Okay lah.. saya angkat kaki dulu, bye. Assalamualaikum
     
                                                                                                                             10 Jan 2015 , 03:19AM

I love all my friends !
"More ? Click at the left side."